SLA Coordinator - Smals

Brussel
2018-11-05
2018-11-19

Als SLA Coordinator ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de operationele services die gedefinieerd zijn in samenwerking met de klant. Je zorgt voor de definitie, uitvoering, opvolging en rapportering van de serviceniveau-overeenkomsten (SLA’s) en kritieke prestatie-indicatoren (KPI’s).

Hierbij bewaak en rapporteer je over alle aspecten van de dienstverlening met als doel de services te laten voldoen aan de organisatorische vereisten, de methodologie, de SLA’s en de kwaliteitsnormen (KPI’s). Ook de organisatie, communicatie, coördinatie en evaluatie van de operationele dienstverlening en release/change management neem je voor je rekening. Op die manier verzeker je een tijdige, efficiënte en kwalitatieve service.

Als aanspreekpunt sta je dicht bij je klanten en bouw je aan een trusted partnership. Je zorgt voor de ondersteuning van de klant en geeft advies bij het uittekenen van oplossingen, rekening houdend met de impact naar bestaande systemen. Tevens werk je nauw samen met zowel de business owner, product owner, als met het IT projectteam.

Profiel

Je bent in het bezit van een Bachelor- of Masterdiploma in de Informatica en kan terugblikken op minstens 2 jaar ervaring in SLA beheer.

Je hebt een goede kennis van SLA/KPI definities en de opvolging ervan. Ook op vlak van disaster recovery, business continuity en release management heb je een goede kennis.

Tevens ben je vertrouwd met architectuur in zijn geheel en ben je op de hoogte van de Devops filosofie.

Je neemt je verantwoordelijkheden en bent klant- en resultaatgericht.

Je doorzettingsvermogen is één van je voornaamste kwaliteiten en je aarzelt niet om de zaken in handen te nemen.

Je beschikt over een analytische geest en je bent flexibel en stressbestendig.

Tot slot ben je diplomatisch maar ook assertief wanneer dat nodig is.

Aanbod

Bij Smals bouw je mee aan complexe ICT-services die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Zowel in application development als in ICT infrastructure of ondersteunende diensten is opleiding, specialisatie en carrière mogelijk. ICT for Society wordt daarnaast geflankeerd door een nadrukkelijke balans tussen werk en leven, marktconforme lonen, een hospitalisatieverzekering, 2e pensioenpijler, maaltijdcheques en telewerk. Smals betaalt het openbaar vervoer 100% terug en zorgt voor maximaal bereikbare kantoren. Bovendien voert Smals een gelijkekansenbeleid.