HR Business Partner M/V - Regio Oost- en West-Vlaanderen - HEMA

Ukkel
2018-12-07
2018-12-15

We zijn op zoek naar een HR Business Partner om ons dynamisch HR Team te vervolledigen.

Je bent gepassioneerd door de HR en de Retail wereld. Je bent graag in beweging en werkt graag in een afwisselende omgeving. Werken met mensen spreekt je aan en geeft je energie.

 

Maar eerst een kort voorstelling over HEMA:

HEMA is een hedendaagse winkelketen, met 97 vestigingen in België en 4 in Luxemburg, waar medewerkers samenwerken aan één doel: tevredenheid van de klanten. Daarvoor worden producten met zorg ontwikkeld, is de service klantvriendelijk, verloopt de communicatie open en eerlijk, zijn de winkels aantrekkelijk ingericht en is de prijs/kwaliteitverhouding van het aanbod optimaal. Medewerkers werken met plezier bij HEMA. Teamwerk is er een dagelijkse realiteit. Terwijl een aanstekelijk enthousiasme ook het goed gevoel bij onze klanten bevordert.

 

HEMA is vandaag op zoek naar een HR Business Partner om zijn HR Team te versterken. Het grootste deel van de job bestaat uit bezoeken van de verschillende winkels in de Regio Oost- en West-Vlaanderen.

 

Wat ga je doen?

Je maakt deel uit van het HR Team.

Je bent het eerste aanspreekpunt van onze winkels voor alle HR-aangelegenheden. Je ondersteunt de Regio Manager in de ontwikkeling van de business. Je bent verantwoordelijk voor de Regio Oost- en West-Vlaanderen.

Als HR Business Partner zal je het grootste deel van de tijd onderweg zijn om de verschillende winkels te bezoeken. Jouw hoofdzakelijke taken zullen bestaan uit :

  • Bezoeken van de winkels :
    • Wettelijke verplichtingen controleren
    • Verslagen van de bezoeken opmaken
    • Gesprekken aangaan met de medewerkers over verschillende onderwerpen
  • Sollicitatiegesprekken uitvoeren
  • Opvolging van de nieuwe medewerkers
  • Beheer en coördinatie van actieplannen en ontwikkelingsplannen
  • Bemiddelen in conflictsituaties
  • Ontslaggesprekken voeren
  • Contact onderhouden met de lokale syndicale delegaties

 

Daarnaast zal je een aantal administratieve taken hebben zoals :

  • Het opmaken van diverse verslagen
  • Beantwoorden en behandelen van verschillende sociaaljuridische vragen
  • Absenteïsme cijfers opvolgen en rapporteren

 

Welk profiel zoeken we?

  • Je bent tweetalig Nederlands-Frans (kennis van het Engels is een plus)
  • Je bent inzetbaar in de ruime Regio Oost- en West-Vlaanderen
  • Je hebt een Bachelor niveau en ervaring in de HR-sector of in de Retail
  • Je werkt planmatig en gestructureerd en weet steeds de juiste prioriteiten te stellen
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Microsoft Officepakket en Outlook
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je werkt oplossingsgericht
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent contactvaardig
  • Je bent discreet en respecteert het beroepsgeheim
  • Je bent flexible

 

Wat bieden wij aan?

Een gevarieerde en afwisselende functie met verantwoordelijkheid binnen een professionele, dynamische organisatie.

Je krijgt een fulltime (36u/week) contract van onbepaalde duur. Jouw salaris wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, personeelskorting, smartphone, laptop en bedrijfswagen.

 

Interesse ?

Reageer dan via onderstaande link of stuur uw sollicitatiebrief en CV naar recruitment@hema.be.