IT second line support medewerker - Anankei

St-Katelijne-Waver
2019-02-22
2019-05-25

Je maakt deel uit van het ICT team en zorgt voor de dagelijkse ondersteuning van alle interne eindgebruikers. 
Als second line support behandel je de complexere vragen en zorg je voor een efficiënte oplossing.

Je biedt een snelle en accurate ondersteuning aan alle informaticagebruikers met soft –en hardware problemen, zowel telefonisch, via e-mail als F2F.
Je documenteert de probleemanalyse en zorgt voor kennisdeling binnen de ICT afdeling.
Je hebt een ruime interesse in business-en applicatie flows.
Samen met je collega’s zorg je ook voor de oplossing van urgente problemen buiten de kantooruren d.m.v. een roterend permanentie-systeem.
Je maakt deel uit van het ICT team ( 7 werknemers) en rapporteert rechtstreeks aan de ICT Manager.

Je kan aan de slag binnen een sterke internationale groep, waar medewerkers ruimte krijgen om zelfstandig te werken en zich te ontwikkelen. 
Je krijgt de kans om in een dynamische omgeving te werken waar kwaliteit centraal staat. 
Je wordt verwelkomd door een professioneel team, dat de nodige ondersteuning biedt. 
Je kan rekenen op een competitief salarispakket.

Vereisten

Je hebt een Bachelordiploma richting Informatica of bent gelijkwaardig door ervaring. 
Een eerste IT-ervaring is vereist. 
Je communiceert vlot en bent zeer klantgericht. 
Je bijt je vast in het oplossen van problemen en je kan out of the box oplossingen aanreiken. 
Je koppelt je analytisch inzicht aan je kennis van Wintel omgevingen. 
Grondige kennis van Sharepoint en VBA is een plus.