Client Manager - AUSY

Schoten
2019-07-29
2019-08-18


Als Client Manager ben jij de rechterhand van de Store Manager. Jullie hebben een helicopterview over het filiaal waar 300 mensen tewerkgesteld zijn. De keten is opgedeeld in verschillende afdelingen, die aangestuurd worden door afdelingsmanagers. Jij controleert de afdelingen en draagt zorg voor alle administratieve materie binnen de keten. 
 
Als Client Manager, kan jouw takenpakket opgedeeld worden in 4 grote pijlers: 
 
1. Het kassa-team aansturen: de 25 kassadames coachen en zorgen dat ze hun taak goed (kunnen) uitvoeren 
 
2. Het ondersteunen van de storemanager, bij afwezigheid neem jij zijn takenpakket over. 
 
3. Alle administratie opvolgen van jouw filiaal: controleren van de uurroosters, controleren van de planningen, zorgen dat de arbeidsreglementen worden nageleefd, contact leggen met het sociaal secretariaat, evaluaties en functioneringsgesprekken opvolgen. 
 
4. Mee denken met het filiaal: uitdragen van de missie en visie van de keten en acties op zetten om de omzet te verhogen. 
 
 
   Profiel:  

  • Je beschikt reeds over een eerste leidinggevende werkervaring binnen Retail als store manager
  • Je beschikt over een basiskennis van arbeids- en sociaal zekerheidsrecht
  • Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma
  • Je bent flexibel en bereid om op zaterdag te werken
  • Je hebt een hart voor de retail 
  • Je bent commercieel en analytisch ingesteld
  • Je beschikt over een sterke persoonlijkheid 

 
 
 Ons Aanbod:  
Onze klant biedt jou een mooi loonspakket aangevuld met extralegale voordelen
 
Contact:  
Maaike Vanden Driessche
Recruitment Consultant  AUSY
Dedicated Client Solutions  
Pauline Van Pottelsberghelaan 12 
 9051 Sint-Denijs-Westrem
tel: 09 395 07 87
gsm: 04 70 19 48 34
maaike.vanden.driessche@cx.ausy.be
https://www.linkedin.com/in/maaike-vanden-driessche 
 
 

image Ausy