Data Protection Officer - Stad Oostende

Oostende
2019-11-25
2019-12-11

Oostende staat voor een toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening voor iedereen. We werken op een efficiënte en dynamische manier als team(s) samen voor elkaar, de burger en de maatschappij.

 

De stad Oostende organiseert een vergelijkende wervingsselectie van  data protection officer (A1a-A3a) in contractueel verband voor de directie ICT, GIS en Data.

 

Een correcte en volledige naleving van de regelgeving rond informatieveiligheid zijn essentieel in een moderne organisatie.  Voor het implementeren van deze processen is de stad Oostende op zoek naar een nieuwe medewerker die deze processen kan implementeren en meehelpt aan een proactieve aanpak van informatieveiligheid in de brede betekenis.

Wij bieden :

  • een uitdagende job binnen een gemotiveerd team
  • sociale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, vergoeding woon-werkverkeer, fietspremie
  • een volledige overname van de geldelijke anciënniteit (zowel openbare sector, privé of zelfstandige)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gedetailleerde voorwaarden en bijkomende inlichtingen over deze functie  kan men verkrijgen bij de dienst Personeel, Stadhuis derde verdieping, Vindictivelaan 1, 8400 Oostende. 

Voor de belangstellenden wordt een informatievergadering georganiseerd.  Die vergadering vindt plaats op     dinsdag 19 november 2019 om 18.30 uur in Antonyzaal op de tweede verdieping van het Stadhuis, Vindictivelaan 1 te Oostende. 

Een uitgebreide omschrijving van uw taken kunt u vinden op www.oostende.be/vacatures

Solliciteren kan meteen online en uiterlijk op 28 november 2019 via het webplatform van Search & Selection via deze link https://www.searchselection.com/jobs?sj=7672.  Voeg als bijlage een sollicitatiebrief, een kopie van het vereiste diploma en een curriculum vitae toe.

 

Het stadsbestuur van Oostende streeft diversiteit op de werkvloer na.