INTERN

Stagiaire Service Clientèle Etam Belgique/ Klantenservice Etam België - Etam

Bruxelles BE
2021-11-30
2021-12-09

Deze persoon heeft een sleutelpositie in het bedrijf, aangezien de klant een prioriteit is en centraal staat binnen de bedrijfscultuur.

Hij / zij zal het E-commerce team van Etam België bijstaan en versterken. Daarbij zal hij / zij rechtstreeks rapporteren aan de E-commerce Manager.

 

Functieomschrijving:

· Antwoorden op verzoeken en klachten van klanten (telefoon, e-mails, online chat, websites met consumentenbeoordelingen etc.);

· Een kwalitatieve en responsieve service verzekeren. Oplossingen bieden die aangepast zijn aan de klant en die overeenstemmen met het merkencharter;

· De klant begeleiden op de website en hem / haar de beste aanbiedingen voorstellen, op basis van zijn / haar behoeftes. Nauwkeurige en kwalitatieve informatie bieden;

· Verklaren en opvolgen van geschillen met onze transporteurs (verloren of beschadigde pakjes);

· Snelle en directe rapportering van informatie in geval van storingen en/of afwijkingen op de website;

· Ondersteuning bieden met vertalingen in het Nederlands, indien nodig;

 

Gezochte profiel:

U heeft ervaring met de klantenservice – tevredenheid van de klant is uw prioriteit;

Uw persoonlijke vaardigheden, uw nauwkeurigheid en uw gevoel voor initiatief zijn echte troeven om uw missies binnen het CRM / Digital Team uit te voeren;

U bent leergierig en kan u gemakkelijk aanpassen aan de nodige Customer Service tools;

Interesse voor mode is een pluspunt;

U staat positief in het leven en uw goede humeur is communicatief.

 

Vaardigheden:

· Tweetalig Frans / Nederlands verplicht;

· Op u gemak op relationeel vlak;

· Georganiseerd, behulpzaam en autonoom;

· Goede schrijfvaardigheden en foutloze spelling;

· Uitstekende spraak en voeiend aan de telefoon;

· Nauwgezet;

· Open en nieuwsgierig, bekwaam om in een team te werke

 

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L’Assistant(e) Service Clientèle détient un poste clé dans notre organisation puisque notre culture d’entreprise met le client au cœur de nos priorités. Il/elle renforcera l’équipe e-commerce Etam Belgique et rapportera directement au manager e-commerce.

Missions :

• Répondre aux demandes et réclamations des clients (téléphone, emails, Chat online, sites d’avis consommateurs…)

• Guider le client sur le site en lui proposant les meilleures offres en fonction de ses besoins, lui apporter des renseignements de qualité et précis

• Déclaration et suivi des litiges auprès de nos transporteurs (colis perdu ou reçu détérioré)

• Etre garant de la qualité de service, de sa réactivité et apportez la solution adaptée et en adéquation avec la charte de la marque.

• Remonter les informations rapidement en cas d’anomalies et de dysfonctionnements sur le site

• Traduire éventuellement des textes en néerlandais si besoin

 

Profil :

Vous êtes mature et vous avez l’expérience sur ce type d’opération - la satisfaction client est votre priorité et vous avez un sens du service avisé.

Vos qualités relationnelles, votre rigueur et votre sens de l'initiative seront de véritables atouts pour réaliser vos missions au sein du groupe CRM/Digital.

Vous avez une capacité d’adaptation aux outils de la relation client.

Votre sensibilité à l'univers de la mode est un plus.

 

Compétences :

• Bilingue français et néerlandais obligatoire

• Aisance relationnelle

• Organisé(e), à l'écoute et autonome

• Excellente élocution et d’une parfaite aisance téléphonique

• Toujours positif et bonne humeur communicative

• Organisé(e), rigoureux(se), rapide & efficace

• Ouvert(e) et curieux(se), capacité de travailler en équipe et seul(e)

• Bonne capacité rédactionnelle et orthographe irréprochable

• Aisance dans la gestion d’outils informatiques